lördag 4 juni 2011

Micah, 15 år och mamma?!

Jag läser hennes blogg varenda dag och tyckte den var rätt söt till en början. Dock är det hemskt att få barn vid den åldern - kan ni ens tänka er?! Inte ens hunnit gå ut grundskolan innan man är på smällen. Jag tror aldrig jag hade förlåtit mig själv för att vara så egoistisk. Jag tänker framförallt på barnet! Stackars lilla Kelly valde inte att komma till jorden! Men har hon nu gjort det får man göra det bästa utav det. Jag klagar inte på hur hon är som mamma, för det är inte min ensak.

Men när hon skriver idag i ett inlägg som svar på "dagens fråga" att vi läsare inte ska BRY oss om hennes liv. Då har jag bara en sak att säga: Sluta blogga då? Så länge du bloggar, lägger upp skandalvideor på när du sitter och röker samt att du erkänner att Kevin slår dig, så får du skylla dig själv. Egentligen tycker jag inte ett dugg synd om Micah, men om hennes dotter. För hennes dotter är den som ska leva med detta här hela livet.

Jag kan förstå att om man får barn i den tidiga åldern vill man fortfarande tonåring. Jag tittade ofta på "Sexteen And Pregnant" och kan förstå dem. Men det kunde man tänkt på innan man hade oskyddat sex och satt ett barn till liv. Jag tycker det är OTROLIGT egoistiskt att bara tänka på sin egna vilja när andra liv är med i spelet!

Det är inte så konstigt att socialen har blandat sig i. Micah är bara barnet själv! Det syns ju också att hon inte alltid tar hand om sin unge som en mamma borde göra. Jag tycker personligen att det är hemskt att barn skaffar barn. Stackars Kelly!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar