fredag 11 mars 2011

Thank God It's Friday!

Inte sant? Och som alla vet, så älskar jag fredagar! Och idag är det en speciell fredag - eftersom min Tommie fyller 21 <3 Helt sjukt va? Han börjar bli en gammal gubbe ;) Så, nu springer jag runt och fixar lite. Ska fixa mina naglar och byta burar. Har en överraskning till honom med, men den kan jag inte avslöja än, eftersom han nog läser min blogg...

Så, nu ska jag fixa lite. Har precis kommit hem från Maxi! Och vädret är helt konstigt? Antar att det är våren VS. vinter? Tror inte de kan bestämma sig riktigt ;) Men annars har det varit en bra dag hitills, hade redovisning i engelska - och det gick superbra! Det gjorde jag och Pernilla bra! ;) Sen fick jag tillbaka mitt religionsprov med ett MVG-!!!!! Fatta hur jävla glad jag blev! Känns så himla bra :)

Så, nu måste jag ordna vidare. Hihi ;) Bilder på allt kommer senare. Det lovar jag! Ha en bra tag - take care.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar