onsdag 16 mars 2011

I think I'm moving but I go no where.

Guten Morgen! Eller är det bara jag som är vaken? Haha. Börjar 12.15 så jag vet inte riktigt vad jag gör uppe egentligen... Men gissar på att jag har en typ av inbyggd klocka i huvudet, som väcker mig när den vill. Och detta blir resultatet... ett blogginlägg 07.58 på morgonen, haha.

Gårdagen igår var underbar! Jag hade jätteroligt och det kändes skönt att få komma ifrån verkligheten lite. Ibland behöver man stanna upp och se sig omkring. När man lever i samma rutiner dag efter dag, är det svårt att se var som är fel. Jag tror jag börjar se det nu. Det kändes så skönt att få en utomståendes syn på saken, ibland kan man inte stå ensam. Ensam är inte stark.

Sitter just nut och målar naglarna lite, vaknade för tidigt, så får väl glida runt och se om jag kan äta lite frukost. Senare idag ska jag träna, har inte fått tummen ur nu när det har varit helg, så nu kör vi!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar