torsdag 3 mars 2011

Så jävla bra dag!

Sitter i skolan, och är på så grymt bra humör! Dagen har varit superbra! Har sovit bra, haft en bra morgon och är grymt taggad. På lördag är det fest, och ska dit med de bästa; Cajsa, Oskar, Emma och Evelina <3. Tyvärr ska inte Pernilla med, hon har annat för sig. Men det ska bli så sjukt roligt. Cajsa åker hem med mig på lördag kväll. Skit skoj!

Så, idag var det tänkt att det skulle vara idrott, men det blev inställt. Så är hemma mycket tidigare, då ska jag städa, plugga, gymma och fixa naglarna. Imorgon är det fredag och det är så jävla skönt. Helgen är efterlängtad. Men idag ska jag stanna kvar på skolan en stund med Pernilla och jobba på vårt engelska projekt. Redovisning imorgon...

Nej, nu ska jag vara duktig och lyssna på min (extremt tråkiga) mattelärare. Ni får ha det så bra! Mer bloggande när jag kommer hem.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar