tisdag 8 mars 2011

Inget bloggande igår

Kanske är det så att jag har drabbats av bloggtorka? Det känns lite så. Men det kommer och går, snart blir det nog bättre. Har iallafall varit i Lund idag med 1:orna. Vi var på Lunds Universitet och fick reda på lite mer om det. Helt sjukt att tänka på universitet redan .. känns så otroooooligt långt bort. Sedan var tåget försenat och jag trodde jag skulle frysa rumpan av mig. Så sitter fortfarande och är kall...

Igår var jag först hos tandläkaren efter 1(!!!!!!!) timme i skolan! Allt såg bra ut, inga hål eller så. Rätt skönt - har aldrig haft hål. Sen stack vi till IKEA och skulle titta på min födelsedagspresent. Men det blev rätt mycket pengar, så vi får se vad jag får på min födelsedag. Ber till Gud att det är en säng .. Köpte lite fina ljus och gjorde det riktigt mysigt på mitt rum.

Dessutom, fick Tommie jobb igår! Känns så himla skönt! Han fick sluta när de skulle ha in en ny chef, men han ville ha Tommie där så han fick tillbaka tjänsten. Nu rullar allt på som vanligt och jag är den lyckligaste ever! Så, ska göra klart mina läxor, sedan kallar gymmet. Ciao!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar