fredag 4 mars 2011

Thank God it's friday!

Tjena! Var i skolan typ 2 timmar idag - snacka om skönt? Första jag gjorde var att säga grattis till min Pernilla som fyller 17 år idag <3! Sedan hade vi mental träning på idrott och hälsa och sist engelska. Redovisning idag om länder vi har jobbat med. Jag och Pernilla var redo faktamässigt, men vi hade inte hunnit öva. Tur som vi hade, så hann de inte med oss. Får bli på torsdag! Yay!

Så nu sitter jag och chillar efter en tuff vecka i skolan. Ska snart fixa burarna och så, ska också flytta ut dem i hallen. Tror inte Cajsa blir så glad om hon vaknar av dem efter en hård kväll liksom. Så ska fixa det. Förutom det ska jag bara gå runt och fisa i pyjamas. Förtjänar det! Åt också pizza idag (vaddå ångest efteråt?...), så det blir mycket cyklande imorgon. Ska också sola!

För imorgon är det pardeeeeeeeeeeeeeeey! Ska bli jättekul! De som känner mig vet att jag festar typ 2 gånger/år... så det ska bli kul att få komma ut. Ska träffa Cajsa innan och sen åker vi gemensamt dit. Träffar massa folk där från skolan. Uppdaterar mer senare!


Bild från min första fest. Insparksfesten i oktober förra året :) Hoppas på en amazing kväll imorgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar