måndag 21 mars 2011

Back on track!

Har varit lite instabil de senaste dagarna, så det blev inte så mycket vanligt uppdaterande. Blev lite depptexter istället, men det är så jag "läker" bäst. Älskar att skriva och få ner känslor i form av bokstäver. Så, det fungerar lite som terapi för mig.

Dock har jag ingen matlust över huvudtaget. Tänker ju rätt mycket p.g.a allt som har hänt med Tommie och så, så har lite svårt att äta. Har gått ner närmare 3 kilo på 1 vecka, inte bra alls. När man går ner p.g.a näringsbrist så går man upp allt igen, så, detta är ingen ny "diet" om ni tror det. Det är helt enkelt jag som inte får ner något i magen.

Så, nu ska jag snart torka håret och sätta på mig "ansiktet", haha. Igår var för övrigt Krille här, vi pratade om allt möjligt. Det är verkligen skönt att han förstår, behöver verkligen någon som honom nu när jag sitter i klistret! Men ska snart ner till stan och äta innan skolan börjar 12.15. Hoppas på att få i mig mat idag, iallafall!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar