måndag 14 mars 2011

Nu ska man bara lära sig skriva 17 istället för 16...

Sitter och äter frukost! Hann inte skriva något igår, hade fullt upp! Och bilder på allt kommer så fort mitt rum är färdigt. Aja, här kommer en sammanfattning! Enjoy :)

Så, jag vakande upp med Tommie, och efter någon timme kom mina föräldrar upp i trappan med mina presenter! Lite löjligt kanske? I don't care, tycker det är rätt mysigt att ha kvar såna gamla traditioner. Det gör rätt mycket!

Fick två kuvert - ett med en bild på ett par nya Ipod skal som pappa hade beställt hem! Äntligen något att byta med, har bara ett gammalt svart sillikon så nu har jag lite att byta med. I det andra kuvertet fanns en bild på Carola, d.v.s en biljett till hennes konsert. Ja - ni läste rätt, CAROLA.

Jag bryr mig inte alls vad ni tycker eller tänker om det. Det är en grej jag har växt upp med och det är faktiskt tack vare henne jag lyssnar så mycket på musik som jag gör, och att jag sjunger så mycket. Så, det ska bli superkul! Har sett henne många gånger innan - a memory for life :)

Så, senare igår så åkte vi och hämtade min EFTERLÄNGTADE säng! Helt sjukt, att gå från 90 cm bredd till 140 cm! Så vi fixade mycket med det igår, och åt middag på Haket gjorde vi med! Så dagen igår var en av de bästa i mitt liv!

Idag, ska vi borra upp alla tavlor på väggarna och så. Ska också sola och träna, senare ska jag även plugga. Så, bilder på före/efter kommer senare idag. Jag LOVAR. Vill också tacka för alla grattis jag har fått!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar