söndag 13 mars 2011

Min egna dag idag!

Nu är jag 17. Eller ja, inte direkt ännu. Det är ungefär 12 timmar kvar till jag verkligen föds, men ändå. Har delat min 90 cm (korta) breda säng med Tommie, vilket resulterade i att jag vaknade sjukt tidigit... Han vänder och vrider och vänder heeela tiden - inte lätt.

Så, är det bara jag som tänker tillbaka på alla år? Jag menar, 17 år är väl en fis i rymden, men just nu är det faktiskt mitt liv. Kommer ihåg skolor, vänner och "vänner", pojkvänner, familj, sorg, glädje och allt där emellan. Så mycket som jag har hunnit uppleva på dessa få år, kommer förhoppningsvis att 5 dubblas!

Så, idag är det min, min min mininininnimmi inmin absoluta dag! En dag på 365 dagar! Idag ska jag förhoppningsvis få lite presenter (har ingen aning om vad dock), ryktades om en säng - men det verkar som om mamma och pappa har annat i kikaren? Hihi! Sen ikväll ska vi ut och äta och efter det ska jag på bio!

Med detta inlägg vill jag också skicka en stor tanke till alla som har blivit drabbade i Japan. We're in this together.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar