torsdag 17 mars 2011

Nothing lasts forever.

Då kom den dagen som man aldrig tror ska infalla. Då man inte längre lever som i filmerna, där man alltid lever lycklig livet ut. Jag trodde på det, men detta fick mig på fötter igen.

Det är jobbigt. Det svider. Men jag måste tänka på mig själv. Jag måste få andas och ta vara på mig själv. Tiden framöver kommer innehålla mycket sorg och tårar. Vissa dagar kanske jag inte ens kommer orka stiga ur sängen. Men det är bäst såhär, det vet vi båda.

Så nu går vi skilda vägar. Efter ett nästan 21 månader långt förhållande. Det har varit upp och nedgångar, men man kommer alltid till den punkt då man har fått nog. Jag är ledsen att det skulle behöva bli såhär. Men livet är tyvärr aldrig "happily ever after". Men du ska veta, att jag kommer alltid finnas här för dig. Jag kommer aldrig slänga iväg dessa 21 månader. Aldrig.
Tack för nära 21 månader, Tommie Frederiksen. Jag kommer aldrig glömma dig.


2/7-09 - 17/3-11

1 kommentar:

  1. Vi i Tommies familj vill alltid komma ihåg dig. Du tillförde Tommie mycket gott. Ta vara på dig själv och var rädd om dig. Kramis

    SvaraRadera