tisdag 1 mars 2011

Skola imorgon som vanligt!

Har som sagt varit hemma hela dagen idag. Och mår mycket bättre nu! Vilade i 2 timmar, sen blev allt mycket bättre. Har pluggat engelska och sovit mest. Ska snart duscha och sedan titta på Big Brother med Tommie! Sover där inatt. Men sedan blir det ändringar. Med tanke på att jag aldrig sover hemma typ, så sa mamma att det inte är lönt att jag får en dubbelsäng då (vilket stämmer). Så vi sa att jag sover hos Tommie fredag, lördag, söndag och onsdag kväll. Resten sover jag hemma! Vill ju ha min dubbelsäng...

Vet inte varför jag inte har sovit hemma? Tror att jag har vant mig vid att sova med honom så det känns så ovant att sova själv. Sen tycker jag mitt rum är så tråkigt just nu... det är ju lättare att sova i ett rum man verkligen gillar och trivs i. Gillar mitt rum, men ska snart göra om lite, så det kommer bli supersnyggt!

Så nu ska jag samla ihop mina saker, och imorgon blir det frukost på Birgers med Tommie och Pernilla. Kommer bli mycket kul! Har förresten börjat spela ett spel som heter "smeet" - någon som spelar det?

Min drömsäng - fast jag ska ha den i vit!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar