måndag 21 februari 2011

Viss smärta är underbar...

...Som den smärta man får i musklerna när man tränar! Var ju på spinning innan, som jag skrev. Har varit på det med skolan, men det var inte ALLS samma sak. Då fungerade inte cyklarna lite så man kunde inte ställa in motståndet direkt. Kom dit iallafall, och hade inte en aning om något. Det var helt nytt alltihop! Alla skulle ha ett pulsbälte som mätte maxpuls och hur många procent av sin maxpuls man använde. Man satt bältet precis runt solarplexus. Skithäftigt sätt att mäta sin hälsa ju!

Trodde jag skulle, bokstavligt talat, DÖ. Många säger "hur kul är det att cykla?". Men det är INTE cykling i den bemärkelsen. Man kör till otroligt bra musik, olika nivåer och intervaller. Har du inte testat, så rekommenderar jag det. Träffade också min gamla rektor där, så vi spinnade tillsammans. Brukar inte svetta, men det rann överallt. 45 MINUTER SPINNING = 859 KCAL. Så tänkt på det.

Nu ska jag titta klart Big Brother som jag fastnade helt för! Trodde det skulle vara mycket skit och wannabes, men det är ju superkul! Hur många skåningar som helst. Go Skåne, go Skåne!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar