söndag 20 februari 2011

Träningsnarkoman? Njeae...?

Sitter i min säng och tittar på det där nya programmet på TV11 som handlar om tonåringar/nästan vuxna tjejer som är så otroligt bortskämda! Det är rätt kul att se hur olika våra världar är. Där lever de i "plastic fantastic" och i en värld av pengar. Raka motsatsen... Shit.

Men idag, var jag på gymmet igen. Tredje dagen i rad, tror jag börjar bli lite beroende av det där? Men det är ju ett bra beroende? Jag menar, man lever längre i längden, mår bättre och så är det faktiskt rätt kul, tycker jag iallafall.

Ikväll blir det Wallander med min familj och Tommie. Vi brukar ju träffas och se en var söndag, eftersom de visas i ordning på TV4. Så ta en titt vetja! Imorgon ska jag till min moster och min söta lilla kusin. Ha en bra kväll.

                                                          

1 kommentar:

  1. Jaaaaa va kul att du kommer med!! Nu blev jag jätteglad..

    KRAAAM

    SvaraRadera