söndag 13 februari 2011

Surkärring!?

Då sitter man och chillar igen, efter besöket på akuten! Fick så ont bak i njurarna att jag inte kunde gå, så vi körde till akuten. Väl där, blev jag bemött av en jädra surtant?! Okej, visst, man kanske inte alltid har den bästa dagen - men när man jobbar inom vård ska man kunna hantera alla. Jag var inte motstridig? Det var så, att en kvinna bakom mig, med sitt barn, sade "jag måste få se en läkare snabbt!". Klart att man reagerar liksom? Hon bara: "Man lyssnar väl för tusan inte på andras samtal?!". Jag: "Men, jag reagerade ju på när hon sa akut?". Shises...

Men iallafall, efter många om och men, fick jag ut min pencellin. Har tydligen lite blod i urinet också? Iuw... Känns inte så bra. Men har tagit panodil och så, så jag är fit for fight nu. Hoppas på att det blir skola imorgon iallafall. Ska fixa mig, för snart ska jag och Tommie på bio.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar