måndag 14 februari 2011

ATJOOOOOOOOOOO

Jättekul att vara sjuk? Nej - verkligen inte! Trodde igår kväll, att jag skulle kunna gå till skolan idag, men icke då. Kände direkt när jag vaknade att det tog emot. Är helt tung i huvudet och får ont i mina njurar om jag inte tar panodil. Hade verkligen velat vara med på dagens temadag i skolan! *suck*

Men, bara för min kropp strejkar kan inte min hjärna göra det... Har en feteredovisning imorgon som jag måste göra! Handlar ju om mitt betyg i naturkunskap, för tusan. Så måste plugga ihop min del, och göra klart min lilla överraskning, som får bli till imorgon eftersom jag är sjuk idag.

Så, hur ska ni fira dagen? Många ser den som ett slöseri - för man ska kunna älska/uppskatta alla när som. Och det håller jag med om, men det är rätt härligt att ha iallafall en dag om året, där alla är snälla och tar hand om varandra. Själv ska jag fira lite med Tommie. Såg ju bion, Burlesque, igår (SKIIIIIIITBRA! VERKLIGEN ETT TIPS!!!!!!), så det blir nog inte så mycket idag. Ha det så bra!





2 kommentarer:

  1. Tänkte bara tipsa om att du kan vara med och tävla om ett fint armband från våga i min blogg (lottar ut 3 st), klicka här för att komma direkt till tävlingen:)'
    Skynda dig i kväll dras en vinnare:)
    http://domkallarmighannes.blogspot.com/2011/02/tavla-om-ett-armband-fran-vaga.html
    du kan även vinn ett fint tandsmycke här http://domkallarmighannes.blogspot.com/2011/02/vinn-ett-snyggt-tandsmycke.html
    Lycka till:)

    SvaraRadera
  2. Glad alla hjärtans dag!
    Denna dag sparkar jag igång en tävling på min blogg där du kan vinna ett PORTRÄTT på en KÄNDIS som jag ritar till dig! Va med vettja! :)

    SvaraRadera