torsdag 3 februari 2011

Dagen igår...

...Var underbar! Som sagt hade jag och Tommie 19 månader igår. Kan ni fatta att det bara är 5 månader kvar tills 2 år? Helt sanslöst! Dagen igår var iallafall underbar och jag har nog massa magsår från dagen. Jag fick ju inte reda på vad som skulle hända. Och som det kontrollfreak jag är, fick jag panik. Haha! Men han satte oss på bussen till Väla. Förstod ingenting? Jag menar, vad finns på Väla?

Han drog med mig till Gina Tricot, och jag bestämde mig för att han hade slagit i huvudet. Vilken kille går in på Gina frivilligt liksom? Men så släppte han min hand och sa: "Välj vad du vill, för 500 kronor". Jag fattade ingenting? Men jag blev så tårögd. Speciellt när han sa att han aldrig någonsin har gjort så för någon annan tjej innan. Så jävla fint av honom!

Men, som den person jag är, som hatar att vara ivägen för alla. Så jag ville inte ta av hans pengar. Jag fick med mig 2 nagellack och en nyckelring jag har letat jättelänge efter. Men är det inte gulligt? Han är så fin! Hoppas jag aldrig behöver vara utan honom. Dagen avslutades på Subway <3.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar