torsdag 24 februari 2011

Tänk om jag hade blivit kändis? Missade jag mina "15 minuter i rampljuset"?

Tjenasidbena! Nu är jag hemma efter en minst sagt, heldag, i Ullared. Var ju en överraskning av mina föräldrar, så hade inte riktigt förberett mig på vad jag skulle köpa hem. Men det värsta var, när vi väl kom in. Där fanns en stor skylt: "FILMINSPELNING PÅGÅR!". Jag och min syster bara stirrade på varandra?! No way att jag skulle vara med där. Gud! Tänk om jag missade mina "15 minuter i rampljuset"? Doesn't matter, usch!

Så jag fick hem en vågtång, byxor (som jag redan hade.. lönt), vantar, smink, tröjor o.s.v. Kommer upp bilder på allt imorgon, är för trött för att ens leta upp mobilen... Men, ska snart titta på BB och sedan hem till Tommie. Imorgon blir det plugg, gym och städa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar