fredag 11 februari 2011

Nytt löfte!

Har precis vaknat, lite sjukt? Men jag vaknade i stress imorse så har inte sovit så speciellt bra. Skulle gått upp 06.30 för att träffa min grupp i "Miljöetiken". Men, min klockjävel ringde inte, så jag vaknade (som tur var!?) av mig själv 07.11. Fick panik, hatar att vara sen. Men kom 10 minuter sent bara, så det var inte så farligt.

Så, förutom den stressen och paniken, blev det ännu mer stress sen när vi satt i grupperna. Har knappt någon tid till något alls. Dessutom - två grupper samtidigt? Jag blir ju helt förvirrad? Men det gick rätt bra, så det ser ljust ut. Behövde iallafall inte sitta kvar på skolan! Så stack till Subway och köpte en subway med mig hem. När jag kom hem, blev jag så otroligt rastlös, så jag fick en knäpp och stack till gymmet. Träffade på en gammal klasskompis, blev helt förvånad! För han bor inte ens i närheten här, men det var kul att träffa på honom.

Iallafall, jag hade tänkt börja med en ny sak, som jag tror hade gett denna blogg lite mer liv. Jag har tänkt på vad jag letar efter hos en bra blogg - och kom fram till att det är bilder. Bilder gör att man kan hänga med, det blir lite mer liv, och dessutom är jag så dålig på att ta bilder så det behövs. Så, från och med ska det komma fler bilder, som JAG fotat. Yay? Haha!

Men nu blir det snart lite mys hemma hos Tommie med popcorn och "Transporter 3". Ha en bra dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar