söndag 27 februari 2011

dag 11 - min favorit födelsedag

Jag vet faktiskt inte! Mina födelsedagar brukar se rätt likadana ut - vuxenkalas och presenter. Älskar att fylla år! Men det är inget "speciellt" som har utmärkt sig när jag har fyllt år. Jag älskar att få presenter, så alla födelsedagar är ju bra. Men jag kan säga, helt ärligt, att denna födelsedag som kommer (jävligt snart!), d.v.s den 13:e mars, kommer bli den bästa!

Mamma frågade vilka vi skulle bjuda till vuxenkalaset, men då sa jag; "Nej, jag vill inte ha ett kalas dagen jag fyller år, jag vill gå ut och göra något kul." Så jag har bestämt att vi faktiskt ska ut och äta och bowla. Känner att jag vill göra något annorlunda. Låter jättebra, inte sant? Så, om EXAKT 2 veckor blir jag 17! Insane...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar