fredag 25 februari 2011

Gårdagens fynd!

 God morgon! Någon vaken? Hehe. Har varit hemma i ungefär en timme, slängt i mig lite youghurt, müsli och en macka. Ska städa upp röran på rummet (som alltid tycks komma tillbaka..?) och sedan ska jag till gymmet. Blev ju aldrig någon Zumba igår, snyft .. Men innan det, ska ni får bilder på vad jag fick med mig igår!



Underbart sött linne/tunika

Samma i vit!

Träningsbyxor

Jeans! Det blev helt knas igår .. när jag kom hem kom jag på att jag redan har de jeansen. Men i affären passade de jättebra? Dock förstora här hemma. Jättelyckat...

Mina älskade lovikavantar! Tappade mina förra :(

Gårdagens bästa! Lock/vågtång för 249 :- Inte illa? Älskar den!


Nagellack. Den till vänster är en sådan som spricker, så det ser lite coolt ut. Köpte lite annat till naglarna också, men det är inte så intressant direkt.

Allt gick totalt på 500 :-, med det jag inte fotade också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar