söndag 13 februari 2011

"Kul"....?

Tjena sidbena! Sitter och tråkar lite. Håller på med en sak, jag inte kan säga här, eftersom det är en överraskning inför imorgon. Kanske läser den/dom som ska få detta/denna, min blogg? Vill ju inte förstöra överraskningen. Berättar imorgon vad det är... Men sitter och är allmänt irriterad att jag alltid ska åka ut för all jävla otur. Har såklart fått urinvägsinfektion, yay... Började med en förkyldning, men nu har jag ont när jag går på toaletten och sånt. Har jätteont i njurarna också...

...Vilket känns sådär. Ska på bio ikväll med min Tommie ju! Hoppas på att det blir bättre av två panodil. Får åka upp till akuten imorgon, så det blir nog ingen skola. Har kissat på sån grej som visar om man har urinvägsinfektion, och den visade positivt. Så, jag stannar säkerligen hemma imorgon.

Men det värsta i detta, är att jag och Tommie skulle fira "Alla hjärtans dag" idag med bio! Dagen är ju imorgon men han ska vara med på sin brors fotbollsträning och jag ska upp tidigt på tisdagen, så vi tar det idag istället. Hoppas jag kan gå!



1 kommentar:

  1. Hejsan! Örebros främsta bloggerska kikar in och ger dig en topp reklam för min blogg, kika in hos mig om du gillar allt som har med vardagen att göra, kläder mode smink hår löshår musiktips o även hur det är att vara tillsammans med en känd rappare, elov från elov&beny! Kika in hos mig! KRAM!

    SvaraRadera