söndag 21 november 2010

Well I'm not the one who has no dignity left.

Shit vilken helg det har varit! Den har varit den bästa på mycket länge. Tänkte berätta lite snabbt vad som har hänt. I fredags var jag med Tommie hela dagen och tog det lugnt. Vi var på stan och handlade lite dricka som det var tänkt vi skulle dricka samma kväll. Dock var vi så trötta så vi gick och la oss efter 2 shotar tequila, haha. Sömn är det bästa som finns, inte sant?

Igår vaknade vi upp hos Tommie och mös hela dagen. På kvällen såg vi "Inception" med min pappa och hade en allmänt trevlig och mysig kväll. Jag älskar att hitta på saker på helgerna när jag är ledig, men den bästa medecinen för att orka veckan som kommer är sömn och att få varva ner. Skolan är en bitch just nu...

Idag vaknade jag också upp hos Tommie och vi gick lite fram och tillbaka och chillade, som vanligt. Vi åt lite godis, tittade på TV och åkte sedan till Familia med min familj. Där köpte jag en T-shirt, smycken, julklapp och saker till mina djur. Bilder kommer imorgon eftersom den här datorn inte vill som jag vill... Gahh!

Hoppas ni har haft en asbra helg, för det har jag!



Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar