onsdag 24 november 2010

Raise your glass if you're wrong in all the right ways.

Panikskriver detta inlägget just nu! Förklarar snart varför jag inte är i skolan, men detta här är viktigare! Shit alltså! Idag när jag hade vaknat upp hos Tommie och skulle gå hem så hittade vi en fiskmås som stod helt ensam. Den blev pickad på av andra fåglar, så vi shasade iväg dom. Sen gick vi in till mig och hämtade en bulle som vi gav fiskmåsen.

Vi tänkte inte mer på det, men jag blev lite orolig eftersom den inte flög när man kom nära. Jag satt mig och pluggade och Tommie gick hem. Men jag blev orolig och ringde mamma. Hon sa jag skulle gå ut och ta in den - det är ju snö ute! Så jag ringde på grannen så gick vi ut och fångade den. Jag satt mina marsvin i min systers bur och fiskmåsen i min bur.

Helt sjukt!? Sitter mest och stirrar, det gick så fort! Helt sjukt. Snacka om djurvän jag är. Så jag ringde djursjukhuset i Helsingborg (scary!) och så sa dom att vi skulle komma upp med den. Troligen är det en överbliven kull som mamman har lämnat. Jag hoppas inte den dör, vill behålla den :( Åh!

Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar