fredag 12 november 2010

How do you choose to express yourself?

Hej hej! Tror jag har lite ork att blogga nu iallafall. Vill dock inte prata om mig och Tommie här för alla undrar bara, men det kommer komma så småningom. Så alla ni som undrar om vad som hände, så ber jag er om er respekt för mig och att ni inte frågar, för det är det sista jag behöver.

Veckan har ju inte varit den bästa. Men den avslutades rätt bra, fick VG+ på "Släktsagan" och så fick vi nya datorer idag av skolan. Ska sälja min rosa bebis, tyvärr. Känns bara så himla olönt att ha kvar den om jag fick en nu av skolan jag kommer kunna köpa loss om 3 år, eller hur? Så om DU är intresserad och en SERIÖS köpare, så hör av dig till mig på kajsaa_94@hotmail.com

Nu ska jag snart äta, är jättehungrig och det blir god mat så vad mer kan man be om? Ni får ha det så bra, för det ska jag.

Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar