tisdag 16 november 2010

The only thing that's left is what you didn't take.

Sitter för tillfället och tittar på American Pie The Wedding som visas på 6:an. Rätt uttjatad film om jag får säga det själv men det är bättre än inget. Skolan idag har varit rätt okej, fast väldigt lång. Älskade svenskauppgiften vi fick! Älskar läraren vi har, hon är så engagerad och vill verkligen att vi ska förstå. Tycker om lärare som brinner för det dom gör. Vi skulle skriva om hur litteratur har påverkat vårat liv. Mycket intressant!

I och med denna lilla forskning fick jag reda på att Katarina Von Bredow nästan precis släppt en ny bok! Har önskat mig den i julklapp och jag längtar efter den så himla mycket. Kan knappt vänta! Har läst hennes andra 8 böcker, jag hoppas på att denna blir en lika bra succé. Helt underbara beskrivningar och handlingar!

Nu ska jag fortsätta titta på filmen, sen sova. Ni får ha det jättebra, för det ska jag! Förresten, så står erbjudandet kvar med datorn!

Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar