måndag 15 november 2010

No one can get in the way of what I'm feeling.

Har inte bloggat något alls på hela helgen. Men ibland känner jag att det är bäst att vara lite för sig själv och tänka och grubbla. Det är inte bra att må dåligt, men jag tror att man måste må dåligt för att kunna må bra. Visst är det så? Innan i skolan hade jag tänkt lägga ut ett djupt och långt inlägg om ALLT som har hänt, men jag känner nu att tillfället inte är rätt. Det kommer, men jag är inte mogen ännu.

Idag har det varit skola. Det kändes sådär när jag vaknade, men eftersom jag började så sent så var det rätt okej. Korta lektioner utan några svåra uppgifter. Men nu hade jag dock tänkt skriva lite om vad som stör mig riktigt mycket, så har du problem kan du klicka dig ifrån nu.

Det som stör mig så jävla mycket är folk som klagar. Som sitter på sina (feta?) rövar och gnäller om saker. Jag menar, var nöjda för tusan! Det finns människor i världen som har det så himla mycket värre. Visst, man kan inte jämföra allt med det - men vissa saker är så konkreta. För er som inte visste det, så har vi precis fått datorer av skolan värda över 500 000 kronor. ÄNDÅ sitter folk (inga namn nämnda) och klagar över att program inte finns med och att dom är slöa. För TUSAN! Herregud, det var inte ens tänkt att vi skulle få datorer. Usch! Kan du inte göra något åt det själv och bara sitter där - KLAGA DÅ INTE.

Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar