onsdag 3 november 2010

Jag vill känna hur det känns när verkligheten bränns.

Helu! Sitter och fixar lite med mina naglar, måste få dom rätt jämna eftersom dom ska växa under mina lösnaglar som jag ska sätta på om några minuter. Dock får mamma hjälpa mig, lite svårt på högerhanden med vänsterhanden så! Var på stan innan idag också, är det inte sjukt hur snabbt det blir mörkt egentligen? Klockan halv 6 var det nästan bäckmörkt, mysigt! Bilder på vad jag handlade kommer imorgon, orkar inte nu.

Annars börjar min öroninflammation gå tillbaka allt mer och mer nu. Lite dunkande ibland, det är det enda. Jätteskönt! Det finns inget värre än att bli sjuk när man inte har tid! Det är då man önskar att dygnet hade 54 timmar istället för 24 - eller? Ska snart till Tommie, ni får ha det så bra!

Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar