måndag 1 november 2010

Down with the sickness.

Hejhej! Jag som hade hoppats på att "förkyldningen" skulle bli bättre, slutade istället i halvt halsfluss, körtelfeber och akut öroninflammation. Dom sa min trumhinna kan SPRICKA, jag menar, hur äckligt låter (haha) inte det? Jag blev jätterädd. Hade så ont, så allt bara blev snurrigt och dimmigt. Mådde så illa. Börjar undra om detta är karma, men vad har jag gjort? Hm...

Eftersom Tommie inte är ledig denna veckan så vet jag inte vad som händer. Ska försöka plugga, iallafall börja med talkorten till redovisningen som är på tisdag. Visst borde jag vila, men jag blir så rastlös! Förstår mig inte på dom som kan sitta/ligga i sängen eller soffan hela dagarna. Jag klarar det i en timme sen måste jag göra något. Nu ska jag göra något med min syster, vet inte vad, men hon är typ den enda som är vaken. Förresten, tack för ni lyssnar på mitt klagande...



Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar