torsdag 4 november 2010

Never alone, always alone.

Sitter just nu och försöker vänja mig vid mina lösnaglar. Inte det lättaste kan jag tala om, är van vid att ha rätt långa naglar, men på något sätt är det helt annorlunda. Att skriva sms är ännu svårare, men ska man vara fin får man lida pin! Så blir det några stavfel så vet ni, haha.

Idag har jag haft massa att göra, vaknade hos Tommie och kom hem vid 10.00 eftersom att han skulle till jobb. Hanna skulle till läkaren idag också, så jag följde med dit. Efter det skulle vi till City Gross i Hyllinge, vi var tvugna att köpa sågspån så vi råkade såklart stanna vid Lindex på Familia! Jätterea, kan jag bara säga! Halva på halva reapriset, wonderful! Jag älskar billiga priser, kan man få en tunika för 49:- så är det ju bättre än att köpa den för 499 :-, tycker jag iallafall.

Ikväll ska jag fixa lite på mitt rum och städa upp, nedan kommer lite bilder på vad jag fick med mig från igår och idag!

Kisses and hugs

Detta köpte jag igår, det första är en mapp från Lagerhaus, sminket från H&M och cardigan som är stickad är från Gina. Ska lämna tillbaka den, kommer aldrig använda den ändå. Mappen 19.90:- och sminket 69.90 :-

Vänster: En kofta liknande tunika med nitar, två par tights samt vantar med passande mössa. Hatar mössa, men denna gillade jag! Dom tre första plaggen var på rea och blev mina för totalt 190 kronor!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar