söndag 7 november 2010

She wonder why she stayed in such denial.

Happily never after, that's just aint for me.
Because finally I know that I deserve better after all.
I'll never let another teardrop fall.

Ja, bloggen och läsare - nu är det slut med Tommie. På riktigt. Tänker faktiskt berätta vad som hände också, det känns som det behövs. Vi skulle ha en trevlig kväll igår, så var han inne på msn och såfort jag kom så klickade han ner rutan snabbt som fan. Jag märkte att något var fel och mådde jättekonstigt hela kvällen. När jag fortfarande inte hade somnat vid 03.00 tiden, så loggade jag in på hans msn och kollade historiken med tjejen han hade chattat med.

Visst, kanske är det fel att snoka. Men vad gör man när det är det enda sättet att få reda på? När en person VÄGRAR att berätta något och ljuger för en? I historiken hittade jag massa flirtande med henne som HAN hade skrivit, som "jag är sjuk, vill du undersöka mig ;)?" och "kan du inte komma hit? är du säker? annars är det bara att komma ". Det spelar ingen roll, Tommie, hur mycket "skämt" det är i meningarna. Dom sårar. Men nu är det nog.

För oavsett hur snäll och tålmodig en människa är, så finns det en gräns hos alla. Mine's reached. Nu räcker det. Det är dags att leva.

Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar