onsdag 3 november 2010

Dom som vill styra allt jag gör, det är just det som förstör mina drömmar, men jag finns kvar.

Hejsan! Underbart höstväder, inte sant? Älskar när löven ändrar färg och man har mysiga kläder på sig. Kan predika om hösten i flera timmar men, jag älskar den! Är dock rätt sjukt att för 4 månader sedan gick man i shorts och linne. Då tänkte man: "Det är sjukt att jag ska gå i dunjacka om 4 månader!". Inte sant? Men var årstid har sin skönhet.

Vakande upp hos Tommie och tog en dusch. Vi åt lite frukost och sedan begav han sig till jobbet. Har suttit och pluggat för det mesta. "Släktsagan" ska redovisas på tisdag och jag är så trött på den uppgiften nu! Jag hatar den! Vill spotta på den, men vad har man att välja på? Det är det eller större chans till IG i Historia A och Svenska A. Inget som lockar direkt...

Annars så ska jag och Tommie på stan och handla lite. Har ju inte handlat något sedan i september! Olikt mig, men har ju sparat till min minidator så har inte haft budget till det, men nu är det dags! Vet inte vad jag behöver, vi får se vad som kommer hem.

Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar