tisdag 12 juli 2011

Nagellackmaniac?!

Haha! Visste ni att min favorithobby är nagellack? Älskar nagellack och har alla möjliga färger, försöker köpa någon ny då och då. Tycker det är billigt och dessutom ett enkelt sätt att matcha kläder, säsong och humör. Jag brukar köra efter vad det är för typ av väder, som nu när det är sommar har jag glada och söta färger. När det är höst och vinter har jag mörkare. Målar ni era naglar? Och vilken är er favoritfärg?

Jag tittar ofta på händerna, av ren slump, när jag träffar en ny människa och då är det viktigt att man har fräsha naglar/händer. Man behöver inte alltid måla dem, såklart! Jag tycker det är viktigast att de är vårdade - ett simpelt genomskinligt nagellack kan göra susen.

Min lilla samling :)

28 stycken (ett genomskinligt har jag också, som jag glömde)!

Fina sommar och höstfärger!

Glada sommarfärger! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar