lördag 16 juli 2011

Landskronakarnevalen igår!

Stack till Landskrona med tåg vid ungefär 17.00 tiden för att se vad Landskrona hade att erbjuda! Vi stoppade slagsmål, kom med i tidningen, åt gott, vann saker (well… Kristoffer gjorde, haha!) och sådant. Så jag tog rätt många bilder som jag tänkte visa er. Men ska berätta lite också tänkte jag!

Det första vi gjorde var att titta lite på talangjakten, som jag själv var med i för 3 år sedan. De var verkligen superduktiga! Efter det åt vi varsin smarrrrrrig munk så, minst sagt. Sen tittade vi lite på polishästarna, när en kille slank in framför oss och sade: ”Hej! Jag är från Aftonbladet, vill ni vara med i en undersökning?”. Jag frågade vad det var för undersökning och då frågade han vad vi tyckte var bäst med Landskronakarnivalen. ”Ja… dofterna, människorna, stämningen”, svarade jag och Kristoffer. Sedan skulle de ta bilder, vilket jag verkligen hatar. Jag tycker inte jag blir bra bild och står hellre bakom än framför kameran! En stund efter det började tre killar puckla på varandra, så jag gick bort till vakterna och sade till dem att det var bråk lite längre bort. Då vänder sig vakten om, tittar på mig och skriker ”SLAGSMÅL!? VAR!?” och springer FÖRBI sjävla slagsmålet, kunde inte låta bli att brista ut i garv! Hahaha!

Så jag håller på att göra mig i ordning just nu, sedan ska vi faktiskt sticka dit igen. Det är det som är så smart med ”JoJo Sommarkort”, man kan ju åka gratis till var som helst i hela Skåne. Vi ses ikväll! Här kommer bilderna:


Såååå goood!

Älskling köpte en klocka för 120 :-, superfin!

Älska indianmusik :)

Tivoli där ...

... älskling vann en söt liten teddybjörn till mig!

Polishästar, pondus!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar