måndag 11 juli 2011

Liseberg, what the fuck?!

Svarade jag i telefon när mamma ringde mig efter min syster Hanna fick ett ryck och frågade om vi skulle till Liseberg i förrgår, och ja - Liseberg blev det! Verkligen superkul, Liseberg får alla att känna sig som ett litet otåligt barn igen. Så jag och Kristoffer stack hem till mig igårmorse, sen stack vi! Var där 12.00 - 23.00 och spenderade alla timmar i spelhuset och på massa roliga attraktioner. Jag kom bland annat över min rädsla för Kanonen (eftersom jag slog i huvudet i bygeln när jag var 14 rätt duktigt) med Kristoffer. Vi åkte också Balder i VÄRLDENS ösregn  - kändes som det haglade mot ansiktet! Vi tog fotot från Balder och satt i två nyckelringar så vi aldrig glömmer dagen! Lägger upp lite foton (min telefon lade av p.g.a något fel, så hann inte ta så många :/).

Vi åkte alla bergodalbanor, Uppswinget, Jukebox och mycket mer! Dock hann vi aldrig med Atmosfear som för övrigt är det häftigaste jag någonsin sett, men med en kötid på 60 min och totalt 120 min kvar innan de stängde kändes det som om vi ville spendera tiden väl och inte bara på en attraktion, haha.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar