måndag 18 juli 2011

Kan inte riktigt bestämma mig

Har skapat en annan blogg på en ny domän där jag nog ska börja blogga, men har ingen som kan hjälpa mig med designen ännu! Så kan du, eller vet någon som kan, melja mig: kajsaa_94@hotmail.com - det hade varit supersnällt och belönas SJÄLVKLART. Så pendlar mellan denna blogg och den nya som ni snart får upp en länk på.

Sitter just nu i Kristoffers soffa medan han sover vidare. Jag brukar vakna rätt tidigt och han klagar alltid på att han inte får sova vidare. Men han vaknar dock av minsta lilla knak i golvet, eller om jag reser på mig, så det är rätt omöjligt faktiskt.. Men imorse lyckades jag faktiskt att inte väcka honom, så tog min minilaptop och satt mig i vardagsrummet istället! Snäll flickvän jag är ;)

Ska hem om några timmar och sedan sticka till gymmet med min mamma, sen vet jag inte vad som händer. Ska nog bara ta det lugnt tror jag, ha lite tid för mig själv. Mer uppdatering senare!


1 kommentar:

  1. om vanliga gratis designer går bra så skulle jag rekommendera http://designbloggar.com/ där finns många olika vars header du kan redigera hur du vill ^^
    om det bara är header så hjälper jag gärna till om jag kan

    sarah.andersson@skola.helsingborg.se

    SvaraRadera