söndag 3 juli 2011

Gillar inte att blogga när jag är på dåligt humör

Precis som det står i rubriken så bloggar jag gärna inte när jag är på dåligt humör. Tycker inte att mina inlägg ska bli sorgsna och tråkiga, som de ofta blir. Så därför bloggade jag inte igår! Så om ni märker av dålig uppdatering så är det för att det händer lite annat i mitt liv som prioriteras först. Hoppas ni förstår!

Idag har jag suttit hemma och tagit det lugnt eftersom Kristoffer var på truckkortsutbildning i Malmö! Grattis till truckkortet älskling! Superduktig är du! <3 så vi sågs vid 18.00 och stack ner till Pistachia och åt varsin god glass. Sen åkte vi hem till mig och packade mina badkläder då vi ska till ett badhus i Malmö imorgon! Ska bli superskoj! Annars är det mycket kul som väntar, Veronica Maggio konsert på onsdag med de bästa, Åhus på torsdag och fest på Retro på fredag! Can't wait!

Nu ska vi mysa och titta på TV! See ya tomorrow!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar