onsdag 13 juli 2011

Mycket tjat på mig ...

Men jag behöver verkligen mina läsares hjälp! Har c.a 40 läsare om dagen, och jag behöver er hjälp nu. Har aldrig vetat riktigt hur jag ska blogga. Vet inte heller alltid hur min blogg ska se ut eller vad jag ska skriva om. Tanken är att jag ska ta en bloggpaus och sluta blogga här för att sedan öppna på en ny domän. Var ska jag blogga? Finest, myshowroom, blogg, wordpress? Var tycker ni? Och vad ska jag blogga om? Träning, mitt liv, olika saker, mode, mina intressen? Vad vill ni läsa?

Så klart bloggar jag för min skull, men det är ju kul att blogga när man vet om att läsarna gillar det jag skriver, eller hur? Så VAD som HELST - bara kom med förslag! Vill verkligen bli en större bloggare, så att fler ser mig. Hade ju varit kul! Så hjälp mig, mina trogna c.a 40 läsare som enbetet läser mina inlägg varenda dag. Hilfe bitte!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar