torsdag 7 juli 2011

En underbar torsdag!

Har precis tittat "Ondskan" med Kristoffer, min favoritfilm som jag fick se med min favoritkille <3! Annars har vi varit nere på stan och handlat samt ätit. Var meningen att jag skulle till Åhus idag med några vänner, men kände inte för det så jag stannade hemma istället.

Annars har det varit en rätt stressig dag. Blev ovänner med mina vänner p.g.a att jag inte vänder kappan efter vinden, som man brukar säga. Har alltid sagt att jag hellre står själv än att gå med alla andra och vad de vill. Klart man måste kompremissa, men jag är trött på att utnyttjad. Så, det är så det blir!

Istället blir det Danmark med Kristoffer både på dagen och kvällen. På dagen ska vi dit och handla lite för kvällen med mamma och mormor samt min syster. På kvällen ska vi sedan ut och dansa. Kan inte vänta! Ska bli superkul! :) Älskar att umgås med de som står mig närmast <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar