tisdag 26 oktober 2010

When enough's enough.

Pallar fan inte, helt ärligt. Detta handlar inte om min familj och jag tänker inte heller nämna några namn. Men jag är så trött på skiten. Massa skäll och klagomål hela tiden. Har du någonsin tänkt på att kanske se dina problem och ta tag i dom istället för att förbanna din omgivning? Ser du inte hur illa du får alla andra att må så fort du visar dig i ett rum eller är arg. Ser du inte att den s.k respekten du har, är för at folk är rädda för dig!

Jag är så trött på det. För jag är en av dom som blir drabbade. Anledningen till varför jag fortfarande är kvar är för att jag älskar personer som har med detta att göra. Visst är det synd att en människa förstör ALLT? Visst, jag är fan inte perfekt jag heller. Men jag är inte ute och cyklar så pass heller.

Kisses and hugs

1 kommentar:

  1. Det låter jobbigt! Är det inte någon som du kan undvika eller? Svårt i så fall! Vissa människor är så arga innerst inne av någon anledning. Det kan vara avundsjuka eller osäkerhet eller någonting annat.

    Men det är svårt! Hoppas det löser sig för dig. Det man får lära sig av såna människor är att själv aldrig bli en person som sårar andra.

    Förresten, vi ses på lördag! :D //Kusin Sofia

    SvaraRadera