lördag 30 oktober 2010

Just a girl and her will to survive.

God eftermiddag! Sitter och halvkrännger lite godis, vem älskar inte choklad liksom? Har nästan precis varit på MAXI så passade på. Vi handlade lite saker till ikväll - pappa har ju sin 47-års fest idag! Ska bli så himla kul, längtar verkligen efter min stora och lilla kusin! Ska börja göra ve mig om två timmar eller så, sen kommer Tommie lite tidigare så vi kan spela TV-spel. Vem hade en aning om att jag skulle bli en sån TV-spelsnörd?...

Annars idag har jag städat iordning på mitt rum IGEN. Det är fan vad stökigt det blir när marsvinen skvätter sågspån överallt, men nu är det gjort iallafall. Ni som inte känner mig, ska veta att jag har en otrolig dille på att städa! Jag HATAR, absolut HATAR, när det är dammigt och saker inte är på sin plats. Visst låter det sjukligt? Antar att det är det också, men alla har vi våra tvångstankar, haha. Min gör iallafall att det är rent...

Annars, för övrigt, väldigt onödig information, vill jag bara säga att jag ÄLSKAR SYLVESTER STALLONE. Finns det någon som är mer snygg eller? Åt skogen med alla "Twilight" killar och deras "pojksöta" utseenden! Riktigt manligt ska det vara, men pondus och muskler. Hihi vad många kommer hata mig nu, haha!


Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar