söndag 24 oktober 2010

Maybe I know somewhere, deep in my sould, that love never lasts.

Hej hej! Vilket tradigt väder, hatar det gråa. Det lägger sig liksom som ett tungt täcke över himlen och gör mig sjukt deprimerad. Det är ju faktiskt bevisat att man mår bättre av solljus! Det som är skönt med såna dagar är att man kan fixa och dona utan man slösar en bra dag. Det är det jag och Tommie ska göra idag! Vi ska snart till Väla och Ikea för att köpa lite förvaring till honom. Jag ska också ha lite hö till mina mar(vild)svin.


Det är verkligen på tiden att Tommies rum blir fixat! Jag är extremt pedant med städning och älskar när allt är på sin plats och när allt är rent. Så klart kan jag inte tvinga andra att ha det som mig, men lite förvaring som rättrengörliga lådor är perfekt! Då kan man ha kvar lite småsaker utan att det syns så mycket. Det kommer bilder på hur det ser ut sen. Det kommer bli jättefint.


Ikväll blir det Hard Times Of RJ Berger, mitt favoritprogram! Annars blir det chill och skolan imorgon. Skönt med temavecka så man slipper så mycket plugg.


Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar