lördag 23 oktober 2010

What if you were left with a stonecold heart? Would you rise again?

Hejsan alla kära bloggläsare! Dagen igår var helgalen. Tänkte berätta lite om den, men inte allt, haha. Det var jag, Tommie och hans vän Alexander. Vi hade en spelkväll och för var gång man vann på Mariokart så fick man en shot tequila. Jag stod över rätt många annars hade jag blivit alkoholförgiftad, haha! Mariokart är faktiskt ett av få TV-spel jag är bra på!


Jag kommer inte ihåg så jättemycket, men jag kommer ihåg att jag hade jätteroligt och att jag vaknade av att sängen var blöt eftersom Tommie hade spillt öl i hela sängen. Klockan 02.30 fick jag släpa mig upp (höll på att ramla), hämta filtar och dra alla sängkläder. Det luktade som fan, usch!


Idag har jag mest tagit det lugnt. Kroppen har fått ta mycket stryk från igår. All maten kom upp så jag har mest sett till att få i mig mat, sova och ta det lugnt. Som man bäddar får man ligga... Har precis tagit en dusch - det behövdes verkligen! Snart kommer Tommie och hämtar upp mig så ska vi se film och ta det lugnt.


Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar