måndag 25 oktober 2010

What would you wish for if you had one chance?

Hejsan hoppsan alla där ute! Idag vaknade jag upp i Tommies säng - visst är en säng mycket skönare när man är två och när sängkläderna är precis nya? Underbart! Hade tänkt berätta lite om dagen och avsluta med några bilder på min kusin som föddes för 4 dagar sedan!


Hela denna veckan är det temavecka, d.v.s att skolan har gjort ett speciellt schema som handlar om en sak. I detta fall "film". Hur man gör film, m.m. Hela onsdagen till fredagen är det filmdagar på skolan, ska bli riktigt mysigt. Annars så var 3:orna och föreläste lite om "Star for life" och så. Är väldigt engagerad i det själv så det var kul att lyssna på. Småfilmerna dock som lärarna visade senare om hur man gör film var det tråkigaste jag någonsin sett i hela mitt liv... Usch. Tackar Caronline för roliga spel på hennes Iphone 4!


När skolan var slut så hälsade vi på min moster Carolina och hennes sambo Björn. Dom fick ju en son den 21:e klockan 01.27. Han är underbar, det vackraste jag sett i hela mitt liv! Han är så söt, så liten och så underbar. Jag vågade knappt röra honom - jag trodde jag skulle ha sönder honom! Det var nästan så man fick moderskänslor. Det kommer lite bilder nedan! Ikväll blir det att städa och titta Top Model! Imorgon Lousiana med skolan. Bilder kommer.


Kisses and hugs



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar