tisdag 26 oktober 2010

We don't have time left to regret.

Hejsan hoppsan! Är nästan precis hemkommen från Danmark. Var på studiebesök på Lousiana och tittade på konstutställning. Jag personligen älskar konst, är rätt djup av mig så jag förstår den faktiskt rätt bra, tro det eller ej! Vi tittade på tavlor (såklart) och lite statyer och så.

Det värsta var när nästan hela klassen skulle upp för ett stup som var täckt med löv så man såg inte det leriga. Jag höll fast i ett stort fett träd för att inte ramla, så kommer min vän Jonny (se bild) och försöker nästan dra ner mig! Haha! Men jag kom upp till slut. Men sen skulle vi upp för ett stup TILL, och då kom problemen... Det var SVINhalt! Rebecka tog tag i Frida, Frida i Cajsa och Cajsa i mig, men istället för att dom drog upp mig drog vi ner varandra. Så vi rullade ner och blev helt leriga. Usch! Haha, men roligt var  det.

Överväger för tillfället om jag ska på klassfesten på fredag. Är inte riktigt sugen faktiskt, tror hellre jag satsar på myskväll hemma. Jag är trött på alkohol sen senast och jag vill ha kvar minnet av första festen OM denna skulle bli helt knas av någon anledning. Många säger "men kom för ha kul, du behöver inte dricka" - helt sant, men hur kul är det på en skala?

Snart kommer Tommie, sen ska jag hem till honom och plugga.


(Nedifrån) Jag, Cajsa, Frida, Rebecka.

Precis innan Jonny drog ner mig...


Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar