fredag 3 december 2010

You're the best thing that's ever been mine.

Tjolahopp i stugan! Ligger under ett varmt täcke och tittar på "The Doctors" på TV4+. Ligger och funderar lite på vad jag ska göra idag, vill också byta design på bloggen - har du något förslag så kommentera det gärna! Som vanligt är jag lite smått irriterad, men det kan vi ta sen, haha.

Slutade för 1 och en halv timme sedan, har ju korta dagar på fredagar! Dom är rätt intensiva men också väldigt korta. Jag börjar hellre tidigt, har många lektioner på en gång och slutar så snabbt som möjligt eller vad säger ni? Så idag hade jag engelska (which I love), idrott&hälsa samt matte. Blev så förbannad på mattelektionen. Vi är för tusan nästan 17 år gamla och ska klara av att hålla käften under en mattelektion. Där framme står läraren och försöker berätta om hur vi ska lösa tal, men han säger ju inte ens till folket att hålla snattran!? Hur lätt är det då att ha en genomgång? Dessutom sitter folk och tjatar 30 minuter innan vi slutar om man får gå tidigare - grejen är den att ni inte ens har jobbat med någon matte, hur fan kan ni vara trötta då? Jag valde en skola med 280 intagningspoäng för att få arbetsro, inte för att komma tillbaka till 4:an. Shit bete er som om ni vore nästan vuxna!

Ikväll blir det kanske lite dricka hemma hos Tommie, får se hur pepp jag är på det - har varit en tuff dag med mycket plugg. Funderar på att vila lite, men men. Senare ska jag och Tommie då ner i stan, han skulle titta på något och ikväll blir det tacos! Hoppas ni också får en bra dag.



Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar