torsdag 16 december 2010

You don't know how lovley you are.

Sitter i skolan och pluggar för fulla gubbar! Förutom nu .. när jag tog en paus och bloggar lite. Igår blev det inget bloggande tyvärr då jag mest vilade för att få bort min förkyldning! Har inte råd att vara sjuk och borta från skolan när det är så nära skolavslutningen så.

Idag har det hänt en världsbäst sak i hela vida världen! Min rosa dator som jag har lagt ut på tradera har äntligen blivit såld! Auktionen går ut om 7 timmar och jag kommer få 2087 kronor för den! Trodde aldrig att någon skulle lägga bud på det - men den som väntar på något gott, säger dom! Yay vad glad jag blev, hihi :) Men som sagt, vill du lägga bud så är det 7 timmar kvar ;)

Ska snart ha klassråd och matte, efter det ska jag hem då jag inte ska vara med på idrotten eftersom jag är sjuk. Ska julpynta det sista där hemma och städa upp så mycket jag orkar. Även fast man är förkyld stannar inte tiden - tyvärr ...

Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar