fredag 24 december 2010

Merry Christmas!

Då var den efterlängtade dagen äntligen här! Känns som allt har gått jättefort. Det var ju inte alls längesedan det var första advent och jag var på julmarknaden i stan. Idag ska jag göra ve mig, äta frukost och mysa. Sedan ska jag ringa och väcka min älskling eftersom att jag ska dit och lämna alla julklappar till han och hans syskon. Kan knappt vänta! Förr var det roligaste att själv få öppna - nu är det bästa att se andra öppna. Älskar glädjen när någon får det dom verkligen vill ha.

Det jag älskar mest med julen är friden som finns över allt. Alla är glada och uppskattar det dom har. Jag brukar alltid tjata på alla om att man ska titta vad man har runt omkring sig innan man vill ha det man inte har. Jag tycker att julen är en högtid då man visar andra att man uppskattar dom genom att sluta tänka på sig själv för en stund.

Efter jag har varit hos Tommie ska jag hem till mormor med min familj. Dit kommer även min moster och hennes familj. Där ska vi äta, fira och ha roligt! Jag hoppas att alla har en superbra dag och hyllar dom runt omkring dig som gör ditt liv underbart, för det ska jag göra!

Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar