söndag 12 december 2010

Don't make this worse, you've already gone and got me mad.

Hej alla läsare! Sitter och har precis fixat naglarna. Det är rätt roligt att ett något så simpelt som nagellack kan vara mode. Dock vet jag inte vad jag ska ha för färg nu, kanske rött och grönt bara för att det är tredje advent? Hmm... Annars vaknade jag hos Tommie som alltid på helgerna vilket jag älskar, hihi.

Har precis fixat lite med min Ipod och alla låtar jag har glömt att fixa hem. Känner mig lite ouppdaterad men nu är det fixat så. Var ju först tänkt att jag kanske skulle få en Iphone nu i helgen men ändrade planer, så det blir tyvärr ingen. Ska dock köpa en Ipod touch efter jul och jag inte får en i julklapp.

Annars idag har jag redan hunnit göra klart min historiatenta som ska vara klar v.51, har en kvar dock. Känns riktigt mörkt på den fronten just nu, men snart är det jullov! That's what keeps me going. Ikväll ska det bakas lussekatter och pepperkakor - mums!

Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar