söndag 26 december 2010

I can't help ohmyself I'm addicted to a life of material.

Hej alla! Har precis kommit hem från min kära moster och hennes lilla familj. Min familj, Tommie och mormor och hennes man var där för att spela julklappsspelet. Alltid lika roligt och har varit en tradition hos oss sedan några år tillbaka. Jag hade massa paket (som vanligt) till en början, men dom flesta blev snodda - haha! Det slutade med att jag vann ett Toblerone, som var mitt eget, på 450 gr och ett After Eight som jag gav till Tommie. Han fick inga paket så...

Men förutom detta så har jag även inkasserat en Ipod Touch 4:e generationen! Jag fick massor av pengar i julklapp och en Ipod är något jag verkligen vill ha! Hade en rosa innan, dom mindre, men den pajade igår och har betett sig lite konstigt. Dessutom har jag inget speciellt att spara till, förutom denna och behöver inget annat så. Nu håller jag på att fixa - dock är det lite strul med Itunes och bankokortet för appar, något som vet? Haha ...

Nu ska jag och Tommie fixa vidare med våra Ipodar, han köpte en också ju! Jättekul att fixa och hålla på med något som är nytt!

Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar