fredag 17 december 2010

I'm trying to be so perfect because I know you're worth it.

Heja kära bloggläsare! Äntligen fredag, fatta som jag har längtat! Har varit otroligt mycket plugg denna vecka, har nästan smällt av. Snacka om att det är bevisat nu att man har mer krafter än vad man tror... Har gjort klart tre uppsatser med 4 sidor i var på 1 vecka.

Det och att min rosa dator är såld, firades med en eftermiddag på Väla! Behövde köpa lite nytt smink och så, nu när jag hade fått pengar. Annars ska jag faktiskt vara duktig och spara mina pengar. Ska förmodligen köpa en Iphone eller Ipod Touch efter jul om jag inte får det i julklapp :) Nedan kommer lite bilder som får avsluta detta inlägg! Schönest Wochende!

Mitt nagellack (H&M) och halsbandsklocka (H&M)


Träffade på min söta kusin Julius också!


Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar